Onze kwaliteit

Ons kwaliteitssysteem

ITegrity neemt verantwoordelijkheid voor de kwaliteit en oplossing van uw vraagstukken. Daartoe werken onze professionals onder een strikt kwaliteitssysteem, dat mede is gebaseerd op de gedrags- en beroepsregels van NOREA, ISACA en IIA. Dit kwaliteitssysteem waarborgt de kwaliteit van de dienstverlening en de naleving van de professionele gedrags- en beroepsregels.

Gedrags- en beroepsregels

Onze auditors zijn gecertificeerd en aangesloten bij een of meer van de volgende  beroepsorganisaties:

De dienstverlening van ITegrity is onderworpen aan de gedrags- en beroepsregels van de NOREA, ISACA en IIA. Ook is ITegrity gebonden aan hun procedures voor permanente educatie, kwaliteitstoetsing en tuchtrecht. Voor meer informatie over de regelgeving verwijzen wij u graag naar de websites van de betreffende beroepsorganisaties.

NOREA, de beroepsorganisatie van IT-auditors in Nederland, is geassocieerd lid van de International Federation of Accountants (IFAC). Zodoende kan ITegrity mededelingen afgeven voor Registeraccountants, waaronder de alombekende ISAE 3402 mededeling over uitbestede dienstverlening.

Klachtenregeling

Wij hebben een scherp oog voor de kwaliteit van onze dienstverlening. Mocht u desondanks opmerkingen hebben over onze bedrijfsvoering, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Hiervoor hebben wij een klachtenregeling opgesteld. Met deze klachtenregeling willen wij klachten naar ieders tevredenheid oplossen. Na ontvangst van uw klacht krijgt u zo snel mogelijk een schriftelijke bevestiging. Wij zullen daarbij aangeven wanneer en hoe wij inhoudelijk op uw klacht zullen reageren.

U kunt uw klacht kenbaar maken op de volgende manieren:
a) in een persoonlijk gesprek met onze directie en/of de verantwoordelijke professional voor uw opdracht; of
b) schriftelijk naar ons postadres of naar onze speciale brievenbus voor klachten: [email protected].

Itegrity

Copyright 2024 All rights reserved - ITegrity BV

Webdesign Utrecht